З метою покращення обслуговування елементів мережі АТ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», підвищення оперативності усунення пошкоджень та ефективності надання послуг, з лютого 2020 р. проводяться зміни в структурі компанії, а саме, по деяких населених пунктах зміняться обслуговуючі РЕМ.
У зв’язку з вищевказаним, споживачі зможуть звертатися за обслуговуванням до іншого РЕМ, який територіально ближче до їх населеного пункту.
Розширення меж РЕМ м. Одеса:
Центрального РЕМ - за рахунок частини Овідіопольського та Південного РЕМ;
Південного РЕМ - за рахунок частини Овідіопольського та Чорноморського РЕМ;
Північного РЕМ - за рахунок частини Біляївського та Лиманського РЕМ.
Технічні роботи зміни меж обслуговуючих РЕМ будуть здійснюватися після закриття робочого періоду відповідного програмного забезпечення. Для юридичних споживачів - з нового розрахункового періоду, для побутових споживачів – з 1-го березня.
Разом з тим, відбудуться зміни в особових рахунках: зміниться перша частина рахунку (книга особового рахунку), яка визначає приналежність до нового РЕМ.
Щодо передачі показань через онлайн-сервіси: в особистих кабінетах буде автоматично змінено книгу обслуговуючого РЕМ, на оновлену інформацію по особовим рахункам та обслуговуючим РЕМ.
Перелік адрес зміни географічних меж обслуговуючих РЕМ та необхідну інформацію, споживачі зможуть отримати у фахівців Центрів обслуговування клієнтів.

Детальна інформація

Шановні споживачі!

З метою надання населенню Одеської області інформаційних консультацій у вирішенні різного роду питань щодо розподілу електричної енергії, для підвищення рівня культури взаємовідносин і формування прозорого інформаційного середовища з різних питань обслуговування споживачів, згідно з Постановою Національної комісії регулювання електроенергетики України (НКРЕ) № 299 від 12.03.2009 в АТ «ДТЕК Одеські електромережі»» у 2009 році було створено Інформаційно-консультаційний центр (ІКЦ).

ІКЦ  є загальнодоступним центром для юридичних,  фізичних осіб-підприємців та населення, які є споживачами електричної енергії або мають намір стати  споживачами та звернулися за консультацією, отриманням інформації або для розв’язання суперечних питань, які виникли між компанією та заявниками. Інформаційно-консультаційні послуги надаються заявнику на безоплатній основі.

Кожного місяця в ІКЦ проходить засідання комісії за участю представників АТ «ДТЕК Одеські електромережі», Відділу НКРЕКП в Одеській області, Управління Держенергонагляду в Одеській області та за присутності заявника для розв’язання суперечностей та конфліктних ситуацій. Комісія ІКЦ ретельно перевіряє та аналізує факти з питань, які вирішені не на користь заявника.

 

Завдання ІКЦ:

 ІКЦ плідно співпрацює з:

Всі  звернення, що надходять до ІКЦ, знаходяться під постійним контролем. Обґрунтовані рішення приймаються в терміни, передбачені законодавством України.

Шановні споживачі, якщо Ви зіткнулися з непорозумінням у питаннях розподілу електричної енергії та надання послуг АТ «ДТЕК Одеські електромережі»», звертайтесь до нас, в ІКЦ. Наші фахівці докладуть максимум зусиль щоб допомогти Вам вирішити спірне питання.

 

Будемо раді Вас бачити!

 

Контакти ІКЦ:

65007, м. Одеса, вул. М. Арнаутська, 88Б, тел. 705-25-00

e-mail: consulting@oblenergo.odessa.ua

Інформаційно-консультаційний центр АТ «ДТЕК Одеські електромережі»

Графік роботи:

Понеділок – Четвер: з 8:00 до 17:00
П’ятниця: з 8:00 до 16:00

ІКЦ працює без обідньої перерви

 

 

 

    Пошук:

    Актуальні новини:

    Жовтень 15, 2020

    Проєкт ДТЕК «Світлі справи» в п’ятірці кращих світових проєктів діджитал-комунікацій

    Проєкт «Світлі справи», реалізований командою комунікацій ДТЕК Мережі, увійшов до п'ятірки кращих у міжнародному конкурсі Digital Communication Awards 2020 у номінації Disruptive Communications («Революційні комунікації»). «Світлі справи» — це комунікаційний...
    Читати
    Жовтень 12, 2020 / Новини

    Багатофункціональні вебсервіси та оновлені ЦОКи: ДТЕК презентував результати роботи в Одесі за рік

    Трансформація обленерго в сучасну сервісну компанію зі стандартами роботи та якістю обслуговування європейського зразка. Саме в таку компанію ДТЕК трансформує оператора системи розподілу ДТЕК Одеські електромережі. Компанія запустила нові дистанційні...
    Читати
    Жовтень 12, 2020 / Новини

    Реконструйовані підстанції та покращений технічний стан мереж: ДТЕК презентував результати роботи в Одесі та області за рік

    Автоматизація, покращення технічного стану мереж, будівництво та реконструкція підстанцій – стали основними напрямки розвитку енергоінфраструктури в Одеському регіоні за минулий рік. ДТЕК Одеські електромережі вже закінчили реконструкцію двох підстанцій та...
    Читати
    Вересень 30, 2020 / Новини

    ДТЕК Одеські електромережі відкрив сучасний Центр обслуговування клієнтів у Суворівському районі

    ДТЕК Одеські електромережі відкрив новий Центр обслуговування клієнтів (ЦОК) за адресою: вул. Семена Палія, 113б. До послуг жителів міста Одеси – оновлений офіс з просторими залами, електронною чергою й елементами...
    Читати
    Вересень 30, 2020 / Новини

    ДТЕК оновлює інфраструктуру електромереж на півночі Одещини

    ДТЕК Одеські Електромережі оновлює мережі та електричне обладнання на півночі Одеської області, щоб підвищити якість напруги в мережах  та зменшити кількість аварійних відключень. Цього року компанія інвестує у розвиток електроінфраструктури...
    Читати
    Перейти до панелі інструментів