З метою покращення обслуговування елементів мережі АТ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», підвищення оперативності усунення пошкоджень та ефективності надання послуг, з лютого 2020 р. проводяться зміни в структурі компанії, а саме, по деяких населених пунктах зміняться обслуговуючі РЕМ.
У зв’язку з вищевказаним, споживачі зможуть звертатися за обслуговуванням до іншого РЕМ, який територіально ближче до їх населеного пункту.
Розширення меж РЕМ м. Одеса:
Центрального РЕМ - за рахунок частини Овідіопольського та Південного РЕМ;
Південного РЕМ - за рахунок частини Овідіопольського та Чорноморського РЕМ;
Північного РЕМ - за рахунок частини Біляївського та Лиманського РЕМ.
Технічні роботи зміни меж обслуговуючих РЕМ будуть здійснюватися після закриття робочого періоду відповідного програмного забезпечення. Для юридичних споживачів - з нового розрахункового періоду, для побутових споживачів – з 1-го березня.
Разом з тим, відбудуться зміни в особових рахунках: зміниться перша частина рахунку (книга особового рахунку), яка визначає приналежність до нового РЕМ.
Щодо передачі показань через онлайн-сервіси: в особистих кабінетах буде автоматично змінено книгу обслуговуючого РЕМ, на оновлену інформацію по особовим рахункам та обслуговуючим РЕМ.
Перелік адрес зміни географічних меж обслуговуючих РЕМ та необхідну інформацію, споживачі зможуть отримати у фахівців Центрів обслуговування клієнтів.

ДТЕК Одеські електромережі відкрив сучасний Центр обслуговування клієнтів у Суворівському районі

ДТЕК Одеські електромережі відкрив новий Центр обслуговування клієнтів (ЦОК) за адресою: вул. Семена Палія, 113б. До послуг жителів міста Одеси – оновлений офіс з просторими залами, електронною чергою й елементами доступності для маломобільних груп відвідувачів. Тепер у комфортних умовах повний спектр послуг зможуть отримувати більше 100 тис. побутових та юридичних клієнтів. Північний ЦОК почав прийом побутових споживачів з 25 вересня, а з 5 жовтня відкриє свої двері для обслуговування й юридичних осіб.

Замість вузьких коридорів – просторі зали очікування та обслуговування з сучасним ремонтом, системою кондиціонування та електронною чергою. Отримавши талончик у терміналі, клієнт може відстежувати свій номер й відразу отримує доступ до першого вільного фахівця. Для відвідування ЦОК людьми з обмеженими фізичними можливостями передбачено пандус.

«Новий клієнтський сервіс, який будує ДТЕК, – це про можливість комунікації з компанією через зручні для споживача засоби зв’язку. Тому ми активно розвиваємо онлайн та дистанційні канали. Але для тих клієнтів, які потребують особистої консультації, – наші оновлені Центри обслуговування», – підкреслив генеральний директор ДТЕК Одеські електромережі Олександр Фоменко.

Прийом у Північному ЦОК одночасно ведуть 8 фахівців, які допоможуть з будь-якими питаннями, пов’язаними з діяльністю Оператора системи розподілу. В переліку – встановлення та робота лічильників, підключення до електромереж, оформлення переходу на електроопалення тощо.

Графік роботи ЦОК: понеділок-четвер з 8:00 до 17:00, у п’ятницю з 8:00 до 16:00 – без перерви. Субота, неділя – вихідні дні.

Обслуговування здійснюється з дотриманням усіх карантинних заходів.

ДТЕК Одеські електромережі також пропонує широкий перелік дистанційних сервісів. Передати покази, залишити заявку на встановлення/перевірку/заміну лічильника та інші послуги можна будь-яким зручним способом:

    Пошук:

    Перейти до панелі інструментів