З метою покращення обслуговування елементів мережі АТ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», підвищення оперативності усунення пошкоджень та ефективності надання послуг, з лютого 2020 р. проводяться зміни в структурі компанії, а саме, по деяких населених пунктах зміняться обслуговуючі РЕМ.
У зв’язку з вищевказаним, споживачі зможуть звертатися за обслуговуванням до іншого РЕМ, який територіально ближче до їх населеного пункту.
Розширення меж РЕМ м. Одеса:
Центрального РЕМ - за рахунок частини Овідіопольського та Південного РЕМ;
Південного РЕМ - за рахунок частини Овідіопольського та Чорноморського РЕМ;
Північного РЕМ - за рахунок частини Біляївського та Лиманського РЕМ.
Технічні роботи зміни меж обслуговуючих РЕМ будуть здійснюватися після закриття робочого періоду відповідного програмного забезпечення. Для юридичних споживачів - з нового розрахункового періоду, для побутових споживачів – з 1-го березня.
Разом з тим, відбудуться зміни в особових рахунках: зміниться перша частина рахунку (книга особового рахунку), яка визначає приналежність до нового РЕМ.
Щодо передачі показань через онлайн-сервіси: в особистих кабінетах буде автоматично змінено книгу обслуговуючого РЕМ, на оновлену інформацію по особовим рахункам та обслуговуючим РЕМ.
Перелік адрес зміни географічних меж обслуговуючих РЕМ та необхідну інформацію, споживачі зможуть отримати у фахівців Центрів обслуговування клієнтів.

Одесаобленерго змінює назву на ДТЕК Одеські електромережі

Одесаобленерго змінює назву. За результатами загальних зборів акціонерів компанії назву АТ «Одесаобленерго» було змінено на АТ «ДТЕК Одеські електромережі». Перейменування компанії – це частина плану ДТЕК із трансформації Одесаобленерго в  сучасну сервісну компанію.

ДТЕК Одеські електромережі й надалі виконуватиме функції оператора системи розподілу електроенергії (ОСР), серед яких: забезпечення населення якісним та надійним електропостачанням; управління системою розподілу (розподільчими пунктами, трансформаторними підстанціями, лініями електропередачі); приєднання об’єктів споживачів до мереж; ремонт електричних ліній та підстанцій; встановлення лічильників електроенергії та фіксування їх показів; обслуговування клієнтів з питань пов’язаних з електропостачанням.

«Зміни, що відбуваються в компанії за останній рік – це основа для розвитку енергоінфраструктури Одещини. ДТЕК розуміє потреби сучасних клієнтів й системно працює над підвищенням надійності електропостачання, якістю обслуговування, модернізацією обладнання та сучасними зручними сервісами для більше 1 млн наших клієнтів», — прокоментував генеральний директор ДТЕК Одеські електромережі Олександр Фоменко.

Нагадаємо, в травні 2019 року Одесаобленерго увійшла до складу ДТЕК Мережі. Тоді компанія проаналізували стан мереж та розробила план якісного оновлення енергетичної інфраструктури Одеси та Одеської області.

Завдяки слідуванню цьому плану енергетики оновлюють енергооб’єкти Одещини. Компанія вже завершила реконструкція двох підстанцій «Ювілейна» та «Болград» на півдні області, оновила підстанції «Маринівка» і «Іллінка» в Біляївському районі, проводить реконструкцію підстанцій «Чумка» та «Кримська».

Значні зміни торкнулися й клієнтського сервісу. ДТЕК Одеські електромережі збільшив кількість зручних дистанційних сервісів. Відтепер клієнти компанії можуть обирати як зв’язатися з компанію серед більшої кількості дистанційних сервісів:  через чат-бот Viber, Telegram чи Facebook, особистий кабінет, мобільний додаток Line of Light, за телефонами мобільних операторів. Цілодобово на офіційному сайті компанії працює «Підтримка онлайн».

 

    Пошук:

    Перейти до панелі інструментів