З метою покращення обслуговування елементів мережі АТ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», підвищення оперативності усунення пошкоджень та ефективності надання послуг, з лютого 2020 р. проводяться зміни в структурі компанії, а саме, по деяких населених пунктах зміняться обслуговуючі РЕМ.
У зв’язку з вищевказаним, споживачі зможуть звертатися за обслуговуванням до іншого РЕМ, який територіально ближче до їх населеного пункту.
Розширення меж РЕМ м. Одеса:
Центрального РЕМ - за рахунок частини Овідіопольського та Південного РЕМ;
Південного РЕМ - за рахунок частини Овідіопольського та Чорноморського РЕМ;
Північного РЕМ - за рахунок частини Біляївського та Лиманського РЕМ.
Технічні роботи зміни меж обслуговуючих РЕМ будуть здійснюватися після закриття робочого періоду відповідного програмного забезпечення. Для юридичних споживачів - з нового розрахункового періоду, для побутових споживачів – з 1-го березня.
Разом з тим, відбудуться зміни в особових рахунках: зміниться перша частина рахунку (книга особового рахунку), яка визначає приналежність до нового РЕМ.
Щодо передачі показань через онлайн-сервіси: в особистих кабінетах буде автоматично змінено книгу обслуговуючого РЕМ, на оновлену інформацію по особовим рахункам та обслуговуючим РЕМ.
Перелік адрес зміни географічних меж обслуговуючих РЕМ та необхідну інформацію, споживачі зможуть отримати у фахівців Центрів обслуговування клієнтів.

Проєкт ДТЕК «Світлі справи» в п’ятірці кращих світових проєктів діджитал-комунікацій

Проєкт «Світлі справи», реалізований командою комунікацій ДТЕК Мережі, увійшов до п’ятірки кращих у міжнародному конкурсі Digital Communication Awards 2020 у номінації Disruptive Communications («Революційні комунікації»).
«Світлі справи» — це комунікаційний проєкт, у якому беруть участь п’ять ОСР ДТЕК Мережі (ДТЕК Київські електромережі, ДТЕК Київські регіональні електромережі, ДТЕК Дніпровські електромережі, ДТЕК Донецькі електромережі й ДТЕК Одеські електромережі). Співробітники ОСР – електромонтери, інженери, начальники РЕМ — знімають короткі відеоролики про свою щоденну роботу. Вони розповідають і показують, як ліквідовують аварії, модернізують мережі, встановлюють лічильники, рятують лелек тощо. Дбають про клієнтів 24×7. Завдяки проєкту ми інформуємо клієнтів, поглиблюємо знання про компанію і зменшуємо публічний негатив.

Як були придумані «Світлі справи»? Клієнти зазвичай мало знають про роботу ОСР. Обурюються, що аварії усувають довго, додзвонитися – не завжди просто та й взагалі: «обленерго — монополія, тож хорошого чекати не варто». На певному етапі стало зрозуміло, що клієнтам потрібно більше показувати роботу компаній. Ставати ближчими та дружелюбнішими. І головне, показувати процес таким, як він є, – з людським обличчям, віддачею і турботою про людей 24×7. Ми перетворили звичайних електромонтерів на відеоблогерів. Навчили їх знімати ролики та просто говорити з клієнтами.

Ці маленькі живі відео зробили роботу ОСР ДТЕК Мережі не тільки людяною, але і максимально відкритою, адже у клієнтів завжди є актуальна інформація про статус розв’язання проблеми.

Проєкту #СвітліСправи – 22 місяці. За цей час у ньому взяли участь 660 співробітників, вони підготували 429 відеороликів. Кількість контактів з аудиторією у соцмережах — понад 35 млн. Завдяки проєкту вдалося знизити частку негативу в коментарях у фейсбуці — з 1/2 до 1/3.

«Сьогодні #СвітліСправи – це більше, ніж комунікації. Проєкт об’єднав різні напрями й підрозділи ДТЕК Мережі. Став синергією комунікацій, клієнтського сервісу, технічної команди, охорони праці та HR. Це – потужний інструмент мотивації. Співробітники пишаються своєю роботою і компанією, стежать за успіхами одне одного», — розповіла Діана Кладова, керівник департаменту комунікацій ДТЕК Мережі.

Довідка. Digital Communication Awards була заснована у 2011 році Університетом прикладних наук Квадрига, Німеччина (Quadriga University of Applied Sciences (Germany), організатором найбільшої в Європі конференції з комунікацій Global Communication Summit. Це міжнародний конкурс, який оцінює кращі практичні та академічні проєкти у сфері цифрових комунікацій. У 2020 році премія повністю проходила в онлайн-форматі через карантинні обмеження.

Фіналісти номінації Disruptive Communications 2020: Тінькофф Банк (переможець), Luxembourg National Research Fund (Люксембурзький національний дослідницький фонд), Unilever Russia, Henkel International.

    Пошук:

    Перейти до панелі інструментів