З метою покращення обслуговування елементів мережі АТ «ДТЕК ОДЕСЬКІ ЕЛЕКТРОМЕРЕЖІ», підвищення оперативності усунення пошкоджень та ефективності надання послуг, з лютого 2020 р. проводяться зміни в структурі компанії, а саме, по деяких населених пунктах зміняться обслуговуючі РЕМ.
У зв’язку з вищевказаним, споживачі зможуть звертатися за обслуговуванням до іншого РЕМ, який територіально ближче до їх населеного пункту.
Розширення меж РЕМ м. Одеса:
Центрального РЕМ - за рахунок частини Овідіопольського та Південного РЕМ;
Південного РЕМ - за рахунок частини Овідіопольського та Чорноморського РЕМ;
Північного РЕМ - за рахунок частини Біляївського та Лиманського РЕМ.
Технічні роботи зміни меж обслуговуючих РЕМ будуть здійснюватися після закриття робочого періоду відповідного програмного забезпечення. Для юридичних споживачів - з нового розрахункового періоду, для побутових споживачів – з 1-го березня.
Разом з тим, відбудуться зміни в особових рахунках: зміниться перша частина рахунку (книга особового рахунку), яка визначає приналежність до нового РЕМ.
Щодо передачі показань через онлайн-сервіси: в особистих кабінетах буде автоматично змінено книгу обслуговуючого РЕМ, на оновлену інформацію по особовим рахункам та обслуговуючим РЕМ.
Перелік адрес зміни географічних меж обслуговуючих РЕМ та необхідну інформацію, споживачі зможуть отримати у фахівців Центрів обслуговування клієнтів.

З турботою про здоров’я: Одесаобленерго просить клієнтів звертатися дистанційно

 

У зв’язку із введенням в Україні суворого карантину через коронавірус, Одесаобленерго з 17 березня 2020 року тимчасово припинить особистий прийом клієнтів у Центрах обслуговування. Всі послуги будуть надаватися дистанційно. Отримавши ваше звернення через будь-який з каналів зв’язку, наші співробітники нададуть вам необхідну консультацію та інформацію про те, як оформити й отримати послугу.

За допомогою дистанційних сервісів ви зможете:

Для того щоб скористатися дистанційними сервісами ви можете:

Також, получити консультацію щодо технічного приєднання, збільшення електричної потужності, переходу на індивідуальне електроопалювання або “зелений” тариф можна у менеджерів з приєднання за телефонами (050) 46-16-487 або (099) 650-16-22.

Якщо ваше питання усе-таки вимагає письмового звернення в компанію й не може бути вирішене через дистанційні канали обслуговування, ви зможете залишити його у скриньках для кореспонденції у вашому обслуговуючому РЕМ.

 

    Пошук:

    Перейти до панелі інструментів