меню
27.06.2025

80% послуг ДТЕК Одеські електромережі для бізнесу — уже онлайн

ДТЕК Одеські електромережі продовжує цифровізацію сервісів для максимального комфорту своїх клієнтів. Наразі 80% послуг компанії для бізнесу, комунальних установ, інших юридичних клієнтів – доступні онлайн, без потреби відвідувати центр обслуговування.

ДТЕК Одеські електромережі дає можливість своїм юридичним клієнтам (бізнесу, бюджетним, комунальним підприємствам, ОСББ, садовим товариствам тощо) отримувати послуги та продукти, не відволікаючись від власних справ. Через сайт компанії зараз можна вирішити 80% своїх питань:

  • Подати заявку на відновлення електропостачання та перевірити її статус можна в розділі «Відсутня електроенергія».
  • Передати покази лічильника, отримати рахунки та переглянути історію споживання – за посиланням.
  • Замовити послуги з обслуговування лічильників, подати заявку на приєднання до мереж, укласти або змінити договір на розподіл електроенергії – в особистому онлайн-кабінеті.

Якщо потрібна особиста консультація, юридичні клієнти можуть звернутися до центрів обслуговування, попередньо записавшись на сайті, щоб уникнути черг. Також консультацію можна отримати цілодобово за виділеною лінією (066) 750-90-90.

зв'яжіться з нами