меню
30.09.2022

Чому важливо вчасно передавати покази електролічильників і як зручніше це робити — пояснює ДТЕК Одеські електромережі

Вчасно передані покази лічильників дають змогу ДТЕК Одеські електромережі зафіксувати реальні об’єми споживання електроенергії, постачальникам − сформувати платіжки, а клієнтам − сплачувати за фактично спожиті кіловати. Для того, щоб надсилати дані було зручно та швидко, в компанії працюють дистанційні сервіси. Вони не вимагають особистої присутності в центрах обслуговування клієнтів та працюють 24/7, що особливо актуально у воєнний час та з огляду на безпеку клієнтів. Найзручніший з чинних сервісів — чат-бот у Viber та Telegram, він дозволяє передати покази та отримати послуги компанії у декілька кліків.

chomu-vazhlivo-vchasno-peredavati-pokazi-elektrolichilnikiv-i-yak-zruchnishe-ce-robiti-poyasnyuye-dtek-odeski-elektromerezhi-1

Щоб швидко та легко передати покази лічильника, ДТЕК Одеські електромережі рекомендує всім побутовим клієнтам скористатися чат-ботом у Viber та Telegram. Щомісяця ним користуються більше, ніж 200 тисяч клієнтів. Період передачі показів − з 30 числа поточного місяця до 3 числа наступного. Онлайн сервіс заощаджує час та виключає необхідність відвідувати центри обслуговування клієнтів, що зручно та безпечно, особливо в умовах воєнного часу.

«ДТЕК продовжує розвивати електромережі, використовуючи сучасні цифрові технології та спираючись на принципи сталого розвитку. Наша мета — надавати українцям якісні послуги з електропостачання європейського рівня. Оператор системи розподілу рекомендує щомісяця передавати покази лічильника. Завдяки надісланій інформації, ДТЕК Одеські електромережі фіксує об’єми спожитої електроенергії, передає постачальнику, який на їх основі формує платіжки тільки за фактично використані кіловати», — пояснили в компанії.

Під'єднатися до сервісу дуже просто:

  • в стрічці пошуку месенджера Viber або Telegram ввести «ДТЕК Одеські електромережі» або перейти за прямим посиланням Viber або Telegram;
  • слідуючи підказкам, крок за кроком пройти реєстрацію (надати номер телефону та ввести особовий рахунок);

Щоб передати покази лічильника в ДТЕК Одеські електромережі працюють дистанційні канали та онлайн сервіси. Оберіть найзручніший для вас:

  • IVR-меню кол-центру, натиснувши 2:
  • для стаціонарних телефонів (048) 705 90 90;
  • для мобільних телефонів (068) 750 90 90, (095) 750 90 90, (073) 750 90 90;
  • спеціальна форма на сайті ДТЕК Одеські електромережі;
  • особистий кабінет на сайті ДТЕК Одеські електромережі;

Нагадаємо, ідентифікація користувачів чат-бота відбувається за допомогою номеру особового рахунку. Якщо клієнт не пам’ятає номер особового рахунку, його можна отримати у кол-центрі компанії за телефонами — (048) 705 90 90, (068) 750 90 90, (095) 750 90 90, (073) 750 90 90.

зв'яжіться з нами