меню
16.06.2022

ДТЕК Одеські електpoмережі у Viber та Telegram – 80% послуг клієнти можуть отримати через чат-бот

Понад 80% послуг із розподілу електроенергії побутові споживачі ДТЕК Одеські електромережі можуть отримати через чат-бот — зручний та доступний 24/7 цифровий помічник. У месенджерах Viber та Telegram клієнти можуть передати покази лічильника, отримати персональні сповіщення про аварійні та планові відключення електроенергії, подати заявку про відсутність електроживлення або на обслуговування приладів обліку.

dtek-odeski-elektpomerezhi-u-viber-ta-telegram-80-poslug-kliyenti-mozhut-otrimati-cherez-chat-bot-1
ДТЕК Одеські електромережі рекомендує скористатися чат-ботом всім побутовим клієнтам.

Головні переваги сервісу — зручність у використанні та цілодобовий доступ до послуг компанії. Чат-бот допомагає клієнтам економити свій час на дзвінки до кол-центру, не стояти в чергах та отримати послугу, не виходячи з дому або з будь-якої точки світу.

«За рік функціонування сервісу чат-бот ДТЕК Одеські електромережі налічує вже понад 260 тисяч підписників, а найпоширеніша послуга — передача показів лічильника, якою користуються понад 125 тисяч клієнтів щомісяця», − підкреслили в компанії.

ДТЕК Одеські електромережі рекомендує скористатися чат-ботом всім побутовим клієнтам.

Підключитися до сервісу дуже просто:

  • в стрічці пошуку месенджера Viber або Telegram ввести «ДТЕК Одеські електромережі» або перейти за прямим посиланням Viber або Telegram;
  • слідуючи підказкам, крок за кроком пройти реєстрацію (надати номер телефону та ввести особовий рахунок);

За допомогою чат-бота клієнти можуть:

  • передати покази лічильника;
  • перевірити наявність аварійних або планових відключень електроенергії в автоматичному режимі або подати заявку про відсутність електроенергії;
  • замовити послугу з обслуговування приладів обліку (заміна/налаштування лічильника, опломбування/розпломбування або повідомити про проблеми в роботі лічильника);
  • отримати персональні повідомлення про аварійні або планові відключення;

Ідентифікація користувачів чат-боту відбувається за допомогою номеру особового рахунку. Якщо клієнт не пам’ятає номер особового рахунку, його можна отримати у кол-центрі компанії за телефонами — (048) 705 90 90, (068) 750 90 90, (095) 750 90 90, (073) 750 90 90.

Відеоінструкцію, як користуватися чат-ботом, можна переглянути тут.

зв'яжіться з нами