ДТЕК Одеські електромережі переводить обслуговування мешканців Київського району в ЦОК з укриттям
З 12 травня 2025 року центр обслуговування клієнтів (ЦОК), що знаходиться в Одесі за адресою вулиця Академіка Корольова, 94, припиняє свою роботу. З огляду на останні атаки ворога ДТЕК Одеські електромережі вирішив перевести обслуговування мешканців Київського району Одеси та прилеглих територій в ЦОК з власним укриттям за вулицею Краснова, 2а. Безпека співробітників і відвідувачів – головна умова нашої роботи.
ДТЕК Одеські електромережі дбає про безпеку своїх працівників і клієнтів. Тому після останніх масованих атак ворога компанія прийняла рішення припинити обслуговування в ЦОК за адресою: м.Одеса, вул. Корольова, 94.
Питання, які вимагають особистого візиту, клієнти можуть вирішити в Центральному ЦОК за вулицею Краснова, 2а. Там є сховище і до нього можна перейти за лічені хвилини після оголошення тривоги й продовжити обслуговування.
Щоб не витрачати час у чергах, запишіться на зручний для вас час до центру на вул. Краснова, 2а на сайті ДТЕК Одеські електромережі.
Водночас ДТЕК Одеські електромережі закликає користуватися дистанційними цілодобовими онлайн-сервісами:
- чат-бот Viber або Telegram;
- сайт компанії;
- кол-центр за телефонами +38 (068/095/073) 750 90 90 та +38 (048) 705 90 90.
З їх допомогою клієнти можуть передати покази лічильника, замовити послугу по лічильнику, укласти/переукласти/розірвати договір на розподіл, подати заявку на приєднання та збільшення потужності, перевірити можливі відключення за адресою, ознайомитись з графіком відключень, подати заявку про відсутність електропостачання.