ДТЕК Одеські електромережі звертається до клієнтів із проханням передавати покази лічильника через доступні дистанційні канали
Енергетики ДТЕК Одеські електромережі разом із постачальниками інших комунальних послуг роблять все, щоб в Одесі та області були світло, зв'язок, газ, водопостачання та тепло. Щоб і надалі забезпечувати надійну роботу електроінфраструктури, оператору системи розподілу необхідно закуповувати запчастини для ремонтів та паливо для заправки автопарку аварійно-відновлювальних бригад. Оператор системи розподілу звертається до підприємств та мешканців області з проханням, по можливості, передавати покази лічильників через доступні дистанційні канали зв’язку та оплачувати рахунки.
ДТЕК Одеські електромережі робить все можливе, щоб електроінфраструктура регіону стабільно працювала. З 24 лютого компанія скасувала будь-які планові ремонти та перевела всі бригади в режим аварійно-відновлювальних робіт. Для того, щоб компанія могла і надалі дбати про стан електромереж, мешканці, за можливості, мають розраховуватися за отриману послугу.
Для коректного нарахування оплати за спожиту електроенергію, клієнтам необхідно передавати покази лічильника з 30 числа поточного місяця до 3 числа наступного. На підставі цих даних постачальник електроенергії формує квитанції для сплати. ДТЕК Одеські електромережі подбав, щоб клієнти мали змогу безпечно, швидко та незалежно від місця знаходження, передавати покази приладів обліку.
«Задля безпеки клієнтів та працівників з 24 лютого 2022 року ДТЕК Одеські електромережі тимчасово призупинив роботу всіх центрів обслуговування клієнтів в Одесі та області та не проводить контрольної фіксації показників приладів обліку. Тому ми звертаємося до клієнтів із проханням самостійно передавати покази лічильників будь-яким зручним дистанційним каналом зв'язку з компанією для коректного нарахування рахунків за спожиту електроенергію. Всі сервіси працюють 24/7», − повідомили в компанії.
Для передачі показів електролічильників в компанії працюють наступні дистанційні канали зв’язку:
- чат-бот у Viber та Telegram (у рядку пошуку вводьте «ДТЕК Одеські електромережі» або ж переходьте за посиланнями);
- особистий кабінет або вебформа «Передати покази» на сайті ДТЕК Одеські електромережі;
- автоматичне IVR-меню кол-центру: (048) 705 90 90, (068) 750 90 90, (095) 750 90 90, (073) 750 90 90, (066) 750 90 90;
Якщо ви не маєте можливості передати покази лічильника, нарахування постачальником будуть здійснені згідно з вашим середньомісячним споживанням. Наступного місяця ви зможете передати покази та ми зробимо коригування залежно від обсягу фактично спожитої електроенергії.
Нагадаємо, що енергетики ДТЕК Одеські електромережі звернулися до клієнтів із проханням підтримати їхню роботу.
Використовуйте лише офіційні канали інформації ДТЕК Одеські електромережі. Ми працюємо 24/7, щоб електропостачання будинків та підприємств залишалося надійним.