меню
01.09.2023

Не виходячи з дому: як передати покази лічильника світла жителям Одеси та області

ДТЕК Одеські електромережі порадив найзручніші онлайн-сервіси для передачі показів лічильника. Кожен працює в режимі 24/7, легкий і простий у використанні. Серед них — чат-бот у Viber та Telegram, а також інші дистанційні канали. Вчасно передані дані допоможуть клієнтам уникнути розбіжностей у нарахуванні та отримувати рахунки лише за реально спожиту електроенергію.

Щоб нарахування за використане світло були фактичними, а не розрахунковими, передавати покази краще в останні 2 дні поточного місяця до 3-го числа наступного. Це допоможе оператору системи розподілу сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику — рахунки за спожиту електроенергію.

«Попри війну ДТЕК продовжує розвивати сучасні онлайн послуги та створив зручні та доступні дистанційні канали для швидкої передачі показів електроенергії. Одним із них є чат-бот у Viber та Telegram. На сьогодні в Одесі та області ним активно користуються вже понад 500 тисяч клієнтів. Сервіс функціонує в режимі 24/7. Це дійсно просто та зручно. Адже займає лічені хвилини та доступний з будь-якого смартфона чи іншого гаджету»,розповідають у компанії.

Процес передачі показів у чат-боті у Viber та Telegram займає лічені хвилини. Для того, щоб почати роботу, треба:

  • у пошуку месенджера Viber або Telegram ввести «ДТЕК Одеські електромережі»;
  • пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);
  • обрати в меню «передати покази лічильника» та, слідуючи підказкам меню, надіслати інформацію;

Піклуючись про клієнтів, фахівці ДТЕК Одеські електромережі підготували покрокову відеоінструкцію, як користуватися чат-ботом для передачі показів. Переглянути її можна за посиланням.

Також передати покази можна іншими зручними способами:

  • IVR-меню кол-центру, натиснувши 2;

— для стаціонарних телефонів (048) 705 90 90;

— для мобільних телефонів (068) 750 90 90, (095) 750 90 90, (073) 750 90 90;

Важливо. Якщо клієнт не надав вчасно дані, нарахування здійснюються, виходячи із прогнозованого (середньодобового), а не фактичного об’єму споживання. Наступного місяця у розрахунковий період клієнт може передати покази, та оператор системи розподілу зробить коригування залежно від обсягу фактично спожитої електроенергії.

зв'яжіться з нами