Не виходячи з дому: як передати покази лічильника світла жителям Одеси та області
ДТЕК Одеські електромережі порадив найзручніші онлайн-сервіси для передачі показів лічильника. Кожен працює в режимі 24/7, легкий і простий у використанні. Серед них — чат-бот у Viber та Telegram, а також інші дистанційні канали. Вчасно передані дані допоможуть клієнтам уникнути розбіжностей у нарахуванні та отримувати рахунки лише за реально спожиту електроенергію.
Щоб нарахування за використане світло були фактичними, а не розрахунковими, передавати покази краще в останні 2 дні поточного місяця до 3-го числа наступного. Це допоможе оператору системи розподілу сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику — рахунки за спожиту електроенергію.
«Попри війну ДТЕК продовжує розвивати сучасні онлайн послуги та створив зручні та доступні дистанційні канали для швидкої передачі показів електроенергії. Одним із них є чат-бот у Viber та Telegram. На сьогодні в Одесі та області ним активно користуються вже понад 500 тисяч клієнтів. Сервіс функціонує в режимі 24/7. Це дійсно просто та зручно. Адже займає лічені хвилини та доступний з будь-якого смартфона чи іншого гаджету», − розповідають у компанії.
Процес передачі показів у чат-боті у Viber та Telegram займає лічені хвилини. Для того, щоб почати роботу, треба:
- у пошуку месенджера Viber або Telegram ввести «ДТЕК Одеські електромережі»;
- пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);
- обрати в меню «передати покази лічильника» та, слідуючи підказкам меню, надіслати інформацію;
Піклуючись про клієнтів, фахівці ДТЕК Одеські електромережі підготували покрокову відеоінструкцію, як користуватися чат-ботом для передачі показів. Переглянути її можна за посиланням.
Також передати покази можна іншими зручними способами:
-
IVR-меню кол-центру, натиснувши 2;
— для стаціонарних телефонів (048) 705 90 90;
— для мобільних телефонів (068) 750 90 90, (095) 750 90 90, (073) 750 90 90;
-
спеціальна форма на сайті ДТЕК Одеські електромережі;
Важливо. Якщо клієнт не надав вчасно дані, нарахування здійснюються, виходячи із прогнозованого (середньодобового), а не фактичного об’єму споживання. Наступного місяця у розрахунковий період клієнт може передати покази, та оператор системи розподілу зробить коригування залежно від обсягу фактично спожитої електроенергії.