Передати покази лічильника легко та швидко можна через чат-бот ДТЕК Одеські електромережі
Початок місяця − час передавати покази електролічильника. Зробити це в найзручніший спосіб можна через чат-бот в ДТЕК Одеські електромережі у Viber та Telegram. Головна перевага сервісу − цілодобове обслуговування клієнтів та можливість передавати та отримувати інформацію у зручному форматі без необхідності відвідувати офіси компанії.
Процес передачі показів у чат-боті у Viber та Telegram займає лічені хвилини. Для того, щоб почати ним користуватися, потрібно:
- у пошуку месенджера Viber та Telegram ввести «ДТЕК Одеські електромережі»;
- пройти процедуру верифікації (для незареєстрованих клієнтів);
- обрати в меню «передати покази лічильника» та, слідуючи підказкам меню, надіслати інформацію;
«ДТЕК продовжує розвивати сучасні онлайн-послуги та створив зручні та доступні дистанційні канали для швидкої передачі показів електроенергії. З моменту запуску чат-бота в компанії постійно оновлюють його функціонал. Наразі ним активно користуються вже понад 500 тисяч клієнтів», − підкреслили у ДТЕК Одеські електромережі.
Передавати актуальні данні лічильників слід в останні 2 дні поточного місяця до 3-го числа наступного. Це дозволяє уникнути розбіжностей між розрахованим та фактично спожитим об’ємом електроенергії та отримувати рахунки тільки за реально використане світло.
Крім чат-бота, передати покази можна й через інші дистанційні канали та онлайн сервіси в ДТЕК Одеські електромережі. Оберіть найзручніший для користування:
- вебформа на сайті ДТЕК Одеські електромережі, що працює без реєстрації;
- IVR-меню кол-центру, натиснувши 2:
— для стаціонарних телефонів (048) 705 90 90;
— для мобільних телефонів (068) 750 90 90, (095) 750 90 90, (073) 750 90 90;
Важливо. ДТЕК Одеські електромережі рекомендує щомісяця повідомляти покази лічильника, скориставшись дистанційними сервісами. Навіть, якщо клієнт вимушений був тимчасово залишити своє житло, та, відповідно, не використовує електроенергію − обов’язково потрібно дублювати попередній показ. Вчасно передана інформація про спожиту електроенергію дозволяє сформувати точні обсяги споживання за календарний місяць, а компанії-постачальнику − рахунки за спожиту електроенергію.