Протягом жовтня енергетики ДТЕК Одеські електромережі відновили електропостачання для майже 18 тисяч родин
Протягом жовтня енергетики ДТЕК Одеські електромережі повернули електропостачання для майже 18 тисяч родин, що залишилися без світла через ворожі атаки. Фахівці приступають до робіт одразу, як отримують дозвіл від військового командування та ДСНС. Наша мета – забезпечити села та міста електроенергією, що необхідно для нормального життя мешканців регіону.
Протягом жовтня Одещина зазнала чергових ворожих атак з боку ворога. За останній місяць енергетики відновили світло для 17 848 родин Одещини. Енергетики ДТЕК відразу приступили до аварійно-відновлюваних робіт щойно отримали дозвіл від військового командування та ДСНС.
Наше завдання – незважаючи на ворожі атаки робити усе можливе, щоб забезпечити українців світлом. Відразу після відбою тривоги з дозволу військових та рятувальників наші бригади приступають до ремонтних робіт, щоб якнайшвидше повернути світло в домівки наших клієнтів.
Дмитро Григор’єв, генеральний директор ДТЕК Одеські електромережі.
В цілому від початку повномасштабної війни енергетики ДТЕК Одеські електромережі відновили електропостачання для понад 890 тисяч клієнтів*, що були знеструмлені через ворожі атаки.
Нагадаємо, якщо у вас раптом зникне світло, причиною може бути аварія на внутрішньобудинкових або наших розподільчих мережах.
Щоб повідомити про аварію, вам потрібно перевірити на нашому сайті чи вже не зареєстрована аварія за вашою адресою. Якщо ні, повідомте нам про відсутність світла у зручний спосіб:
- у приватні повідомлення на Facebook ДТЕК Одеські електромережі;
- у розділі «Відсутня електроенергія?» на нашому сайті;
- чат-бот Telegram та Viber;
- за номерами кол-центру з мобільного +38 (068/095/073) 750 90 90 або стаціонарного телефону +38 (048) 705 90 90.
Ми працюємо 24/7, щоб електропостачання будинків та підприємств залишалося надійним.
*без урахування періодів застосування екстрених та графіків стабілізаційних відключень