Що робити, якщо зникло світло: ДТЕК Одеські електромережі пояснює
Якщо у вашій оселі немає світла, фахівці ДТЕК Одеські електромережі радять пройти кілька простих кроків, щоб з’ясувати причину та вирішити ситуацію.
Якщо за адресою немає світла, першочергово потрібно встановити причину.
Спочатку клієнт має перевірити, чи є інформація про аварійні, стабілізаційні або екстрені відключення за вашою адресою. Це можна зробити на сайті ДТЕК Одеські електромережі у розділі «Відсутня електроенергія?» або в чат-ботах у Viber чи Telegram.
Якщо інформації про відключення немає, потрібно звернутися до вашого ЖКС, управляючої компанії або ОСББ. Саме вони відповідають за справність електромереж усередині будинку й можуть перевірити, чи немає аварії або несправностей на внутрішньобудинкових мережах.
Якщо внутрішні мережі справні, енергетик ЖБК, УК або ОСББ має звернутися до ДТЕК Одеські електромережі із заявкою про відсутність світла.
Після цього наші фахівці перевірять обладнання, яке подає напругу до вашого будинку, та відновлять електропостачання, якщо сталась аварія.
ДТЕК Одеські електромережі продовжує працювати над тим, щоб забезпечувати світлом мешканців області.