меню
22.05.2025

Три ознаки, що перед вами фахівець ДТЕК Одеські електромережі

Для забезпечення точного обліку електроенергії фахівцям ДТЕК Одеські електромережі час від часу потрібно відвідувати своїх клієнтів, в оселях яких розташовані лічильники. Під час таких візитів працівники можуть провести контрольне зняття показів, замінити старий лічильник на новий розумний тощо. ДТЕК Одеські електромережі підготував порадник, як розпізнати на вашому порозі представника енергокомпанії.

tri-oznaki-shcho-pered-vami-fahivec-dtek-odeski-elektromerezhi-1

Коли лічильник електроенергії розташований всередині вашого помешкання, фахівці вимушені вас потурбувати, щоб виконати необхідні роботи для забезпечення точного обліку електроенергії. Проте, ми розуміємо, що візити незнайомців, особливо в умовах воєнного стану, можуть викликати підозру та недовіру. 

Для вашого комфорту і безпеки ми робимо все необхідне, аби ви завжди мали змогу переконатись, що перед вами представник ДТЕК Одеські електромережі: 

  • Ми попереджаємо про візит фахівця через телефонний дзвінок, СМС або оголошення в будинку. Виняток – контролери, які не рідше ніж раз на пів року фіксують покази лічильників для точного розрахування обсягу розподілу електроенергії. 

  • Фахівець може бути без спецодягу. Проте обов’язково повинен мати з собою офіційні документи від ДТЕК Одеські електромережі – посвідчення, перепустку або бейдж. 

  • Найголовніше – наші працівники не пропонують послуг і не приймають готівку на робочому місці. Всі розрахунки за платні послуги проводяться виключно до візиту фахівця через банківські рахунки.  

Якщо людина у формі ДТЕК або з посвідченням вимагає гроші – зверніться до поліції.

зв'яжіться з нами