меню
20.12.2023

У Telegram шахраї створили фейковий акаунт ДТЕК Одеські електромережі: компанія радить клієнтам перевірити свою підписку і користуватися лише офіційними каналами зв’язку

В месенджері Telegram шахраї створили фейковий чат-бот з використанням логотипа ДТЕК та назви оператора системи розподілу ДТЕК Одеські електромережі. Чат-бот надає відповіді клієнту, ніби-то, від імені компанії та в тому числі запитує персональні данні. Офіційно повідомляємо, що ДТЕК Одеські електромережі не створював додаткових чат-ботів в Telegram. Ми радимо користуватися лише офіційними каналами зв’язку і застерігаємо клієнтів бути обачними, щоб не потрапити в тенета шахраїв.

Фейковий чат-бот в месенджері Telegram має назву «ДТЕК Одеська електромережа» з ім’ям @OdessaOblEnergoBot. ДТЕК Одеські електромережі повідомляє, що цей чат-бот не є офіційним каналом спілкування оператора системи розподілу з клієнтами. Його створили шахраї з метою викрадення даних. Будь ласка, будьте обережні!

Нагадуємо, в компанії існують декілька офіційних каналів комунікації:

  • чат-бот «ДТЕК Одеські електромережі» у Viber та Telegram з ім’ям користувача @DTEKOdeskiElektromerezhiBot. Відмітним функціоналом офіційного чат-бота ДТЕК Одеські електромережі є сервісне меню, де можна дізнатися про можливі відключення за вашою адресою, передати покази лічильника, замовити послуги по роботі з лічильником, повідомити про відсутність світла та перевірити статус заявки. У фейковому чат-боті такої функції немає;
  • офіційна фейсбук-сторінка ДТЕК Одеські електромережі;
  • контакт-центр для стаціонарних телефонів+38 (048) 705 90 90, для мобільних телефонів (068/095/073) 750 90 90;
  • сайт ДТЕК Одеські електромережі;
  • особистий кабінет на сайті;
  • електронна пошта: oem@dtek.com;

Компанія радить клієнтам користуватися тільки офіційними каналами зв’язку та не передавати персональні дані третім особам.

зв'яжіться з нами