Є питання – чат-бот вже має відповідь: ДТЕК Одеські електромережі запустив новий сервіс
ДТЕК Одеські електромережі пропонує клієнтам новий сервіс у чат-боті у Viber і Telegram. Це цифровий помічник, що працює цілодобово та допомагає за лічені хвилини знайти відповіді на найпоширеніші питання — від передачі показів до укладання договору.
Сервіс «Що, як і чому?» - це цифровий помічник, розроблений на основі реальних звернень клієнтів до енергокомпанії. Він просто і зрозуміло пояснює, як діяти в типових ситуаціях взаємодії з ДТЕК Одеські електромережі.
У новому сервісі можна дізнатися про те:
- як і коли передавати покази лічильника;
- що таке лічильник День-Ніч і як з ним економити на платіжках;
- як замовити послуги по лічильниках (наприклад, заміна лічильника, параметризація, опломбування тощо);
- що робити, якщо відсутня електроенергія чи спостерігаються проблеми з напругою;
- як укласти або переукласти договір на розподіл електроенергії;
- як діяти у випадку відключення через заборгованість за світло;
- інші практичні поради.
Сервіс працює 24/7. Завдяки зручній навігації ви можете швидко знайти відповіді на найбільш хвилюючі запитання.
Для цього слідуйте простим крокам:
- У пошуку месенджера Viber або Telegram введіть «ДТЕК Одеські електромережі».
- Підпишіться, поділившись номером телефону.
- Додайте номер свого особового рахунка (знайти його можна в додатках до договору на розподіл з ДТЕК Одеські електромережі).
- Оберіть у меню опцію «Що, як і чому?» і отримуйте відповіді миттєво.