меню
03.10.2024

Куди звертатися, коли немає світла – пояснює ДТЕК Одеські електромережі

Відсутність світла у вашій квартирі чи будинку не завжди пов’язане з аварійними ситуаціями на розподільчих мережах чи застосуванням графіків відключень. Це також може бути несправність у власних мережах багатоповерхівки чи проводці у житлі. ДТЕК Одеські електромережі пояснює, до кого звертатися.

За стан розподільчих електричних мереж в Одеській області відповідає ДТЕК Одеські електромережі. Саме ця компанія ремонтує, обслуговує, модернізує та будує повітряні, кабельні електролінії та енергетичне обладнання (підстанції, розподільчі пункти тощо), що транспортує електрику від магістральних мереж НЕК Укренерго до будинків мешканців.  

Внутрішньобудинкові мережі у багатоквартирних будинках перебувають на балансі ОСББ, ЖБК або керуючої компанії. Тому саме обслуговуючі компанії відповідають за справну роботу електромережі в середині будинку.  

Станом проводки в квартирі (або приватному будинку) опікується її господар. Якщо трапляються пошкодження на цих мережах – ремонтує їх відповідно власник або балансоутримувач.  

ДТЕК Одеські регіональні електромережі за стан внутрішньобудинкових мереж відповідальності не несе й не має права працювати на чужому обладнанні. 

Тому якщо у вас зникло світло, виконайте такі дії: 

1) Перевірте на нашому сайті, чи є на поточний момент за вашою адресою вже зареєстровані аварійні, стабілізаційні або екстрені відключення. 

2) Якщо ні, зверніться до ОСББ, ЖБК чи керуючої компанії для перевірки внутрішньобудинкових мереж. 

3) Якщо внутрішньобудинкові мережі працюють, ОСББ, ЖБК чи керуюча компанія повинні подати заявку до ДТЕК Одеські електромережі. Ми перевіримо та відремонтуємо усе необхідне.

зв'яжіться з нами