Наші показники якості
Наші показники якості
-
Індекс середньої тривалості відновлення електропостачання (CAIDI)
- ti – тривалість i-ї тривалої перерви в електропостачанні, хв.
- ni – кількість клієнтів, відключених у результаті 1-ї тривалої перерви в електропостачанні
- k – кількість тривалих перерв в електропостачанні упродовж звітного періоду
- і – номер тривалої перерви в електропостачанні, і = 1, 2, 3, ... k
-
Індекс середньої частоти коротких перерв в електропостачанні (MAIFI)
- nj – кількість точок комерційного обліку електричної енергії, у яких було припинено електропостачання в результаті j-ї короткої перерви в електропостачанні, од.;
- r – кількість коротких перерв в електропостачанні упродовж звітного періоду;
- j – номер короткої перерви в електропостачанні, j = 1, 2, 3,… r.
Про внесення змін до Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання
Відповідно до законів України «Про ринок електричної енергії», «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, ПОСТАНОВЛЯЄ:
Унести зміни до Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, затвердженого постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, від 12 червня 2018 року № 375, виклавши його в новій редакції, що додається.
Ця постанова набирає чинності з дня, наступного за днем її оприлюднення на офіційному вебсайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, крім підпункту 21 пункту 2.3 глави 2 Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, який набирає чинності з 01 липня 2021 року.
Т. в. о. Голови НКРЕКП,
О. Кривенко
- Інформація про лінії електропередавання та трансформаторні підстанції напругою 10, 6, 0,4 кВ
- Інформація про лінії електропередавання та трансформаторні підстанції напругою 110, 35 кВ
- Закон України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії»
- Зразок звернення про відшкодування збитків
- Постанова НКРЕКП від 12.08.2020 №-550
- Порядок забезпечення стандартів якості відповідно до постанови НКРЕКП від 12.08.2020
- Основні параметри якості електричної енергії
- Порядок забезпечення стандартів якості електропостачання
- Щодо стандартів якості надання послуг з електропостачання
-
Звіт щодо показників надійності електропостачання
-
Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг ОСР та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг
- Звіт по загальним та гарантованим стандартам якості за 2024 рік
- Звіт по загальним та гарантованим стандартам якості за 2023 рік
- Звіт по загальним та гарантованим стандартам якості за 2022 рік
- Звіт по загальним та гарантованим стандартам якості за 2021 рік
- Звіт по загальним та гарантованим стандартам якості за 2020 рік
- Звіт по загальним та гарантованим стандартам якості за 2019 рік
- Звіт по загальним та гарантованим стандартам якості за 2018 рік
- Звіт по загальним та гарантованим стандартам якості за 2017 рік
-
Звіт про звернення та скарги користувачів (споживачів) оператора системи розподілу
- Звіт щодо розгляду звернень, скарг, претензій за 2024 рік
- Звіт щодо розгляду звернень, скарг, претензій за 2023 рік
- Звіт щодо розгляду звернень, скарг, претензій за 2022 рік
- Звіт щодо розгляду звернень, скарг, претензій за 2021 рік
- Звіт щодо розгляду звернень, скарг, претензій за 2020 рік
- Звіт щодо розгляду звернень, скарг, претензій за 2019 рік
-
Звіт щодо показників комерційної якості надання послуг з розподілу електричної енергії
-
Моніторинг якості електричної енергії в системі розподілу
- Звіт про моніторинг якості електричної енергії в системі розподілу за 2024 рік
- Звіт про моніторинг якості електричної енергії в системі розподілу за 2023 рік
- Звіт про моніторинг якості електричної енергії в системі розподілу за 2022 рік
- Звіт про моніторинг якості електричної енергії в системі розподілу за 2021 рік
-
Моніторинг дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів
2024 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за I квартал 2024 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за II квартал 2024 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за ІІІ квартал 2024 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за ІV квартал 2024 р.
2023 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за I квартал 2023 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за II квартал 2023 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за III квартал 2023 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за IV квартал 2023 р.
2022 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за I квартал 2022 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за II квартал 2022 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за III квартал 2022 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за IV квартал 2022 р.
2021 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за I квартал 2021 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за II квартал 2021 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за III квартал 2021 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за IV квартал 2021 р.
2020 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за I квартал 2020 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за II квартал 2020 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за III квартал 2020 р.
- Результати моніторингу дотримання стандартів та вимог до якості обслуговування клієнтів за IV квартал 2020 р.